سفارش تبلیغ
صبا ویژن

nailacademy

اگر ناخن هایی صاف و شکننده دارید، به کمک آموزش کاشت ناخن با ژل بیلدر به راحتی می توانید فرم ناخن خود را تغییر داده و یک کاشت فوق العاده را تجربه کنید. امروزه در آموزش کاشت ناخن، مدل های کاشت ناخن با ژل فراگیر شده و تکنسین ها از ژل های مختلفی از جمله بیلدر ژل برای انجام این نوع کاشت استفاده می کنند. نیل آکادمی در نظر دارد تا با آموزش کاشت ناخن با ژل بیلدر به بانوانی که دارای ناخن های شکننده و ضعیف هستند راه حل هایی را پیشنهاد دهد.

ژل بیلدر ناخن چیست؟

ژل بیلدر زیرمجموعه ای از مواد ژل در کاشت ناخن است که معمولا به صورت کاسه ای در بازار عرضه می شود و علاوه بر کاشت ناخن، برای صدف سازی ناخن و همینطور در طراحی ناخن جهت برجسته سازی و شبنم گذاری نیز استفاده می شود. ژل بیلدر همان ژل کاسه ای است که در مطلبی دیگر نیز به شما کاشت با ژل کاسه ای را آموزش داده ایم.

کاشت ناخن با ژل بیلدر با روش های مختلف انجام می شود. همانطور که در مطلب آموزش کاشت ناخن با پودر و یا مطلب آموزش کاشت ناخن با ژل به آن پرداخته شد تقریبا تمامی روش های کاشت ناخن را می توان با استفاده از فرمر و یا تیپ و یا روی ناخن طبیعی مشتری انجام داد. این نوع کاشت نیز از این قاعده مستثنی نیست و این کاشت هم با استفاده از فرمر و تیپ و حتی روی ناخن مشتری قابل انجام است. در این مطلب قصد داریم که آموزش کاشت ناخن با ژل بیلدر را با استفاده از تیپ به صورت گام به گام به شما  آموزش دهیم.