سفارش تبلیغ
صبا ویژن

nailacademy

چگونه هواگرفتگی ناخن را تشخیص دهیم؟

در کاشت ناخن هایی که با پودر کلیر انجام شده باشد تشخیص هواگرفتگی بسیار راحت می باشد. اما از آنجایی که کاشت های مختلفی انجام می شود در آموزش هواگیری کاشت ناخن باید علائم هواگرفتگی را خودتان بدانید و به مشتری خود نیز آنها را گوشزد کنید تا در صورت بروز هر کدام از علائم سریعا به شما مراجعه کند.

برای تشخیص هواگرفتگی ناخن می توان گفت که در حالت کلی باید دقت کنید که قسمت هایی از کاشت که هوا دارد رنگش با جاهای دیگر فرق دارد و یا هاله سفید و مات داخل خودش دارد بنابراین به احتمال زیاد دچار هواگرفتگی شده است. البته این در صورتی است که شما بتوانید ناخن کاشته شده را به وضوح ببینید. اگر روی ناخن لاک باشد احتمالا شما نمی توانید از علائم گفته شده، هواگرفتگی را تشخیص دهید. به همین علت، هواگرفتگی ناخنی که روی آن لاک باشد را صرفا از گیر کردن آن به وسایل پرزدار و یا موها می توان نشخیص داد و به سادگی از کنار آن نباید عبور کرد.

دفت کنید که اگر هواگرفتگی را جدی نگیرید و زمان زیادی از هواگرفتگی ناخن بگذرد و ترمیم نکند ممکن است که جرم، زیر آن رفته و موجب تغییر رنگ شده و نهایتا به قارچ ناخن بیانجامد که اتفاقی بسیار ناخوشایند می باشد. در ادامه شما با دلایل هواگرفتگی ناخن آشنا می شوید.