سفارش تبلیغ
صبا ویژن

nailacademy

دوره صفر تا صد کاشت ناخن

آموزشگاه ها و مدرسین کاشت ناخن امروزه دوره هایی را تحت عنوان دوره صفر تا صد ارائه می دهند که این دوره به صورت استاندارد شامل تمامی مباحث چهار دوره گفته شده در بالا می باشد. با توجه به زیاد بودن مباحث آموزشی، هنگام انتخاب آموزشگاه حتما دقت کنید که آیا مباحث آموزشی شامل تمامی مباحث جدول های فوق هست یا خیر. بعضی از آموزشگاه ها با کم کردن تعداد مباحث آموزشی در دوره های صفر تا صد، بابت آموزش برخی مباحث در دوره های پیشرفته و یا حتی دوره مقدماتی هزینه بیشتری از هنرجو دریافت می کنند و به همین دلیل برای انتخاب آموزشگاه توصیه می کنیم که مباحث موجود در جداول بالا را با مباحث آموزشی مورد ارائه در آموزشگاه مورد نظر تطبیق دهید و از تکمیل بودن آن مطمئن شوید.

هزینه آموزش کاشت ناخن دوره صفر تا صد چقدر است؟

هزینه این دوره همانطور که قبل تر اشاره شد به عوامل مختلفی بستگی دارد و مبلغی حدود 2/500/000 الی 10/000/000 تومان می باشد. با توجه به اینکه ناخن کاران حرفه ای تمامی مباحث دوره های صفر تا صد را بلد هستند بنابراین کسی که قصد ورود به بازار کاشت ناخن را دارد بهتر است که در این دوره شرکت کرده و تمامی مباحث موجود در جداول بالا را به صورت اصولی آموزش ببیند.

پس از یاد گرفتن دوره صفر تا صد کاشت ناخن چقدر درآمد خواهم داشت؟

کسی که دوره صفر تا صد را آموزش دیده باشد با تمرین مناسب حین آموزش، یک ناخن کار حرفه ای به حساب می آید. یک ناخن کار حرفه ای که به تمامی نیازهای مشتریان مسلط است، اگر در یک سالن معمولی مشغول به کار شود که پنج روز در هفته کار کند و هر روز فقط دو مشتری داشته باشد می تواند بین 2/500/000 الی 10/000/000 تومان درآمد داشته باشد. البته در ماه های خاص نظیر شب عید و یا ایامی مشابه آن می تواند با استخدام یک دستیار درآمدی تا 50 میلیون تومان و حتی بیشتر نیز برای خود داشته باشد.