سفارش تبلیغ
صبا ویژن

nailacademy

آموزش کاشت با پلی ژل

تلاش ما در نیل آکادمی این است که بهترین آموزش ها را از صفر تا صد در زمینه کاشت ناخن از جمله در آموزش کاشت ناخن با پلی ژل در اختیارتان قرار دهیم و شما پس از پایان آموزش ها بتوانید وارد بازار کار شوید و کسب در آمد کنید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مراحل کاشت ناخن با پلی ژل

 

کاشت با پلی ژل دارای 5 مرحله می باشد:

  1. زیرسازی
  2. نصب فرمر
  3. موادگذاری
  4. سوهان کشی
  5. از بین بردن ناهمواری های احتمالی

مرحله اول آموزش کاشت ناخن با پلی ژل : زیرسازی

همانند تمامی کاشت های دیگر اولین مرحله در کاشت پلی ژل، مانیکور خشک می باشد.

برای این کار ابتدا با استفاده از عقب زن کوتیکول ها را عقب بزنید. سپس با استفاده سر سوهان مانیکور اشکی و حرکت صحیح سوهان، کل کوتیکول ها را از روی صدف ناخن بردارید. بعد از این مرحله با استفاده از نیپر پوست های اضافه دور ناخن را برش بزنید.

پس از مانیکور خشک نوبت به خراش دادن سطح ناخن می رسد. با استفاده از سر سوهان کاغذی نرم به آرامی سطح ناخن را خراش دهید. دقت داشته باشید که به کراتین صدف ناخن آسیب نرسانید و از نازک کردن ناخن بپرهیزید. معمولا یک دور سوهان کشی سطح ناخن کافی است. با استفاده از براش سطح ناخن را تمیز کرده و برای اطمینان با استفاده از سوهان دستی نرم و به آرامی روی سطح ناخن را مجددا خراش دهید.

مرحله دوم آموزش کاشت ناخن با پلی ژل : نصب فرمر

قبل از نصب فرمر، سطح صدف ناخن را به ضد قارچ آغشته کنید. بهتر است از فرمرهای کاغذی یکبار مصرف استفاده کنید. ابتدا فرمر را از کاغذ جدا کرده سپس لبه های انتهایی فرمر را به هم بچسبانید. قسمت گرد خالی فرمر جایی است که باید ناخن قرار بگیرد فرمر را زیر ناخن قرار دهید و لبه های آزاد آن را به انگشت بچسبانید. مراحل نصب فرمر نیز در ویدئو آموزش داده شده است.

مرحله سوم آموزش کاشت ناخن با پلی ژل : موادگذاری

اولین مرحله در مواد گذاری زدن بیس کات است . یکه لایه نازک بیس کات روی سطح ناخن بزنید و انگشت را داخل دستگاه UV  قرار دهید. زمان مورد نیاز با توجه به برند بیس کات بین 30 تا 60 ثانیه متغییر است.

حال نوبت به استفاده از پلی ژل است. با فشار دادن تیوپ مقدار مورد نیاز از پلی ژل را خارج کنید و با استفاده از کاردک مخصوص یا انتهای عقب زن آن را روی ناخن قرار دهید. دقت کنید که مقدار زیادی از مواد را روی ناخن قرار ندهید چرا که باعث ضخیم شدن کاشت می گردد. برای پخش کردن پلی ژل بر روی ناخن، شما نیاز به کلینزر دارید. پد کلینزر را به کلینزر آغشته کنید و دقت کنید که پد باید کاملا خیس باشد. با قرار دادن قلم روی پد، کلینزر جذب قلم شده و کار با پلی ژل برای شما راحت تر می شود.با استفاده از قلم ، پلی ژل را روی ناخن پخش کنید و به میزانی که مشتری تمایل دارد قد ناخن را به کمک فرمر بلند کنید.

انگشت را داخل دستگاه UV  قرار داده و دقت کنید که قبل از قرار دادن انگشت زیر دستگاه، دور ناخن را چک کرده باشید که مواد شره نکرده باشد. 90 ثانیه زمان مناسبی برای خشک شدن مواد می باشد.

بعد از اینکه مواد کاملا خشک شد فرمر را از انگشت جدا کنید. در این مرحله شما می توانید به منظور ایجاد هلال و برجستگی روی ناخن، با استفاده از پینچر لبه های ناخن را مقداری جمع کنید. با استفاده از پد کلینزر که آغشته به کلینزر است چسبندگی سطح ناخن را بگیرید. مرحله مواد گذاری در کاشت ناخن با پلی ژل باید برای هر ناخن به صورت جدا انجام شود و بعد از خشک شد هر ناخن به سراغ ناخن بعدی بروید.

مرحله چهارم آموزش کاشت ناخن با پلی ژل : سوهان کشی

کاشت ناخن با  پلی ژل معمولا نیاز به سوهان کشی زیادی ندارد. اما در ادامه مراحل، سوهان کشی را برای شما شرح می دهیم:

  • با استفاده از سوهان دستی فرم بغل و بالای ناخن را مرتب کنید.
  • به کمک سر سوهان مانیکور استوانه دورگیر، دورگیری را انجام دهید. دقت کند که اگر قبل از قرار دادن دست زیر دستگاه UV دور ناخن را تمیز کرده باشید این مرحله خیلی سریع و فقط برای چک کردن انجام می شود.
  • با استقاده از سر سوهان الماسه استوانه، سطح ناخن را فرم داده و رد سر سوهان دورگیر را از بین ببرید. چون کاشت با پلی ژل بسیار ظریف و دقیق است اگر در مرحله مواد گذاری دقت کرده باشید میزان ناهمواری سطح ناخن بسیار کم می باشد.
  • فرم نهایی بغل و بالای ناخن را با استفاده از سوهان دستی درست کنید.

مرحله پنجم آموزش کاشت ناخن با پلی ژل : از بین بردن ناهمواری های احتمالی

با  استفاده از سرسوهان کاغذی ناهمواری های احتمالی و رد سرسوهان الماسه و سوهان دستی را از میان ببرید. حال اگر مشتری شما تمایل به زدن لاک ژل یا تاپ شاین داشته باشد شما در همین مرحله می توانید این کار را برای او انجام دهید و نیازی به استفاده از بافر نمی باشد. اما اگر مشتری صرفا قصد زدن لاک معمولی را داشت سطح ناخن را با بافر صاف کرده و لاک مدنظر مشتری را روی ناخنش بزنید.

با زدن روغن کوتیکول دور ناخن کار کاشت ناخن با پلی ژل به اتمام می رسد.

نکته مهم در آموزش کاشت ناخن با پلی ژل:

توصیه می کنیم که در تمام کاشت های پلی ژل، به منظور محافظت از لایه زیرین ناخن، از یک لایه نازک تاپ شاین بر روی سطح ناخن استفاده کنید.