سفارش تبلیغ
صبا ویژن

nailacademy

نظر

شاید خیلی از بانوان عزیز تمایلی به استفاده از تیپ در کاشت ناخن نداشته باشند و یا دلایل دیگری باشد، بنابراین در مسیر آموزش کاشت ناخن، آموزش کاشت ناخن بدون تیپ یکی از دغدغه های ناخنکاران عزیز می باشد. در آموزش کاشت ناخن بدون تیپ به کمک 2 روش می توانید کاشت ناخن را انجام دهید که تمامی ابزارها و مراحل انجام آن به طور کامل توضیح داده شده است. پس تا انتهای مقاله با نیل آکادمی همراه باشید.

چرا کاشت ناخن بدون تیپ؟

در کاشت ناخن برای بلند کردن قد ناخن معمولا از تیپ استفاده می شود. اما در برخی موارد نمی توان از تیپ استفاده کرد. در این بخش از مطلب به بررسی موارد بازدارنده در استفاده از تیپ می پردازیم:

  • عدم تمایل مشتری

برخی مشتری ها بنا به دلایل شخصی تمایلی به استفاده از تیپ در کاشت ناخن خود ندارند. اما در عین حال تمایل به کاشت ناخن بلند دارند برای این دسته از مشتری ها باید به دنبال راه حل جایگزین برای بلند کردن قد ناخن باشید.

  • نوع کاشت ناخن

برای بعضی از کاشت های ناخن نمی توان از تیپ استفاده کرد مانند کاشت استند گلس و یا در برخی از کاشت های گریم؛ وجود تیپ، ظاهر نهایی کار را خراب میذکند و بهتر است از تیپ استفاده نشود.

  • مواد کاشت ناخن

برای کار با مواد ژل می توان از تیپ استفاده کرد اما کاشت ناخن با ژل بدون استفاده از تیپ زیباتر و طبیعی تر به نظر می رسد.

  • فرم صدف ناخن

در تیپ گذاری فرم صدف ناخن تاثیرگذار است، برای مثال ناخن هایی با صدف قاشقی شکل کار تیپ گذاری را سخت و یا حتی غیر ممکن می کنند.

 

کاشت ناخن بدون تیپ چگونه انجام می شود؟

همانطور که قبلا اشاره شد در کاشت ناخن، از تیپ برای بلند کردن قد ناخن استفاده می کنید. زمانی که قصد و یا امکان استفاده از تیپ را ندارید بهترین گزینه برای بلند کردن قد ناخن فرمر است. شما با کمک فرمر و با استفاده از مواد به راحتی می توانید قد ناخن را به دلخواه مشتری بلند کنید. با توجه به مطالب گفته شده، کاشت ناخن بدون تیپ همان کاشت ناخن با فرمر است. اگر قرار نیست قد ناخن خیلی بلند شود می توانید بدون استفاده از فرمر و با مواد کاشت ناخن اکریلیک قد ناخن را به اندازه 2 تا 3 میلیمتر بلند کنید.